ארכיטקטורה – ARCHITECTURE
ארכיטקטורה – ARCHITECTURE מבנה: ARCHITECTURE _____ OF ____ IS BEGIN ;משפטים לביצוע END ARCHITECTURE; דוגמה: ARCHITECTURE behav of and_3 IS BEGIN z <=a AND b AND c; END ARCHITECTURE;
ארכיטקטורה – ARCHITECTURE מבנה: ARCHITECTURE _____ OF ____ IS BEGIN ;משפטים לביצוע END ARCHITECTURE; דוגמה: ARCHITECTURE behav of and_3 IS BEGIN z <=a AND b AND c; END ARCHITECTURE;
תיאור and בעל שלוש כניסות LIBRARY IEEE; — הצהרה על ספרית IEE USE IEEE.std_logic_1164.ALL; — השתמש בIEE בתת-ספריה std_logic_1164 בכל הפונקציות ENTITY and_3 IS — פתח יישות בשם PORT(a,b,c: IN bit; — הגדר כניסות z: OUT bit); — הגדר מוצא END ENTITY; — סיים רשום ARCHITECTURE behav of
ישות – ENTITY מבנה: ENTITY שם של ישות IS PORT (כניסות: IN סוג כניסה; ;(סוג יציאה OUT :יציאות END ENTITY; דוגמה: ENTITY sikomi IS PORT (a: IN bit; b: IN bit; c: IN bit; z: OUT bit); END ENTITY; — ניתן לרשום גם END sikomi
#include <stdio.h> int main() { int a[10], i, j, min=1000, max=0, x, y; for(i=0;i<10;i++) scanf("%d", &a[i]); for(j=0;j<10;j++) { if(a[j]<min) { x=min; min=a[j]; } if(a[j]>max) { x=max; max=a[j]; } } printf("nim is: %d \n", min); printf("max is: %d \n", max); return 0; }
int main(){ int d, b[8], i, base=2; scanf("%d", &d); for(i=0;i<8;i++) { b[i]=d%base; d=d/base; printf("%d", b[i]); } **ניתן להמיר לאיזה בסיס שרוצים על ידי שינוי המשתנה base
שימו לב הפתרון חלקי, אפשר להוסיף תשובות דרך "תרומת סיכומים"במידה ונמצא שגיאה אנא פנו להנהלת האתר דרך לשונית "צור קשר" × הסתר התראה למבחנים החיצונים ב711003 לחץ כאן התש"פ – פתרון (תודה לתורם) התשע"ט – נפל התשע"ח – פתרון התשע"ז – נפל התשע"ו – נפל התשע"ה – פתרון התשע"ד – פתרון התשע"ג
נשתמש בהוראת הפלט בשביל להדפיס על המסך. דוגמות: printf("sikomi"); // ידפיס את המילה סיכומי printf("%d", x); // ידפיס מה שבמשתנה x printf("sikomi %d", x); // ידפיס את המילה סיכומי ואחר כך מה שבמשתנה printf("sikomi\n"); // ידפיס את המילה סיכומי וירד שורה printf("sikomi\a"); // ידפיס את המילה סיכומי וישמיע צליל printf("sikomi\t");
אנו נשתמש בפקודה זאת בשביל לקלוט נתונ/ים לתוכנית לדוגמה: int a; // קולט משתנה a scanf("%d", &a); // מכניס נתון למשתנה הפעלתי את התוכנית והכנסתי למשנה את המספר 1 זאת אומרת שעכשיו בתוך המשתנה יש את הספרה 1. a=1
כדי לבצע פעולת חילוק, משתמשים בסימן / . בדר"כ במשתנה כמו int, זה יבצע פעולת חילוק ללא שארית. אם אנו כותבים: 13/4 התשובה תצא 3. אך אם נחליף את הסימן "/" בסימן של השארית "%" 13%4 התשובה תצא 1. זאת אומרת שקיבלנו בתשובה רק את השארית הנשארת.
משפט תנאי if הוא הפשוט ביותר. הבסיסי זה להגדיר מה קורה אם המשפט יתקיים / לא התקיים. if – זה משפט התנאי else – זה הפוך מהתנאי if_else – זה הפוך מהתנאי לדוגמה: כתוב תוכנית שקולטת שתי מספרים ואומרת מה גדול יותר. אם הם שווים זה ידפיס שהם שווים.